Strona główna

Jose Sanchez celem Villalongi

sebol | 10.07.2008; 00:22
Juan Villalonga jest już oficjalnie głową Valencii i jego zapowiadany proces doprowadzania klubu do światowej elity właśnie się rozpoczął. Słowa pociągają czyny i jedną z rzeczy, jakie były prezes Telefonici pragnie zrobić na starcie jest zatrudnienie w Valencii Jose Angela Sancheza, dyrektora do spraw marketingu, który obecnie piastuje ten urząd w Realu Madryt.

Villalonga najwyraźniej uważa, że aby zacząć budować potęgę klubu trzeba mieć wokół siebie odpowiednich ludzi. Jednym z takowych jest według niego właśnie Jose Sanchez, zwerbowany dla usług Realu za prezydentury Florentino Pereza, pozostawiony na stanowisku także przez Ramona Calderona. Posiada on takie same idee, jak nowy suweren Valencii. Zgodnie z jego teorią świat futbolu to przemysł, który podobnie jak inne jego gałęzie w procesie globalizacji zmienia swe oblicze, za czym należy w odpowiedni sposób nadążyć.

Według Sancheza klub jest marką tworzoną dla publiczności i kluczem do jej sukcesu jest zastosowanie szeregu czynności prowadzących do sytuacji, w której relacja między marką a publicznością jest nie tylko sentymentalna, ale także warunkująca płynność ekonomiczną. W Realu odpowiedzialnych jest za to wiele różnych strategii i programów, włącznie z dystrybucją klubowych produktów, jednak szczególną uwagę należy zwrócić na stronę internetową realmadrid.com, kanał telewizyjny Real Madryt TV oraz pismo Ala Madrid. Sanchez podkreśla, iż aktualny poziom rozwoju klubu jest wysoki nie tylko za sprawą działalności stricte sportowej, ale również przez aktywność w skomplikowanym świecie giełdowym, gdzie klub także jest lansowany.

Jose Sanchez ma dopiero 39 lat i mimo tego jest twórcą dobrze funkcjonującej marketingowej gospodarki Królewskich. W Realu Sanchez działa już od 6 lat i dziś pod jego zwierzchnictwem znajdują się wszelkie obszary klubu, od sportowego, przez ekonomiczny, po część socjalnego. Czy zdoła on wprowadzić podobny system w Valencii ?

Kategoria: Ogólne | Źródło: levante-emv