Póki co brak zastępcy
Szwedzka firma Unibet, zajmująca się zakładami bukmacherskimi w sieci, zrezygnowała z przedłużenia umowy z klubem dotyczącej reklam na koszulkach. Firma zamierza kontynuować współpracę, jednak wycofuje się z publikowania logo na strojach.
Współpracę z Unibetem nawiązano w grudniu 2009 roku. Ówczesny sponsor, Valencia Experience, nie wywiązywał się z warunków podpisanej umowy. Klub doszedł do porozumienia ze Szwedami, ale by nie godzić w interes V.E., na koszulkach zmieszczono dwa loga. Efekt nie był powalający - zdjęcie.
Unibet płacił rocznie 3,5 miliona euro, dokładał również 100 tysięcy euro do każdego francuskiego, szwedzkiego, norweskiego, fińskiego oraz belgijskiego piłkarza.
Trwają negocjacje z nowymi sponsorami. Jeśli żadna z przedstawionych ofert nie zadowoli władz, w nowym sezonie na koszulkach może znaleźć się wyłącznie herb klubu.
Przed tygodniem prezydent Manuel Llorente poinformował o zmianie producenta strojów - Kappę zastąpi hiszpańska Joma.
Czytaj także:
Kategoria: Ogólne | Źródło: Las Provincias