Strona główna

Główny sponsor jeszcze w tym sezonie?

Karol Kotlarz | 15.09.2016; 17:20

Negocjacje trwają

Od dwóch lat na koszulce Valencii próżno szukać reklamy głównego sponsora. Dyrektor do spraw marketingu Los Ches, Peter Draper, jest jednak przekonany, że ta sytuacja niedługo minie, bowiem klub negocjuje z dwiema zainteresowanymi firmami.

Już od ponad roku celem numer jeden Drapera jest pozyskanie głównego sponsora, którego logo będzie widniało na koszulce Valencii. Blisko rok temu Anglik zapewniał, że minimalna kwota, jaką musi zapłacić zainteresowana firma to 10 mln € na sezon. Niestety, jak dotąd pomimo negocjacji nie udało się podpisać umowy z żadną z firm, a zdaniem mediów Draper negocjował warunki z blisko 20 spółkami.

Obecnie Valencia nie gra w europejskich rozgrywkach, wobec tego oczekiwana kwota spadła do 5-7 mln € na sezon. Zdaniem walenckiej prasy dyrektor ds. marketingu Valencii negocjuje obecnie z dwiema firmami, które są skłonne wyłożyć tę kwotę, a rozmowy na ten temat mają być zaawansowane, a nawet bliskie finalizacji.

Dwóch nowych partnerów Valencii

W ostatnim czasie do grona sponsorów i partnerów Los Ches dołączyły dwie firmy. Pierwszą z nich jest Prozis — firma zajmująca się odżywkami i suplementami dla sportowców. Kilka dni temu klub podpisał umowę z filipińskim bukmacherem, S36.com.

Kategoria: Ogólne | Źródło: PlazaDeportiva