Strona główna

Sponsorzy nadal poszukiwani

Karol Kotlarz | 24.07.2019; 19:10

Cel: 14 mln €

Koszulka Valencii jest diametralnie inna od tej z ostatniego sezonu – poza zmianą sponsora technicznego klub podpisał również umowy z dwiema firmami, których logo widnieje na stroju „Nietoperzy”. Okazuje się, że prawdopodobnie to nie koniec poszukiwań nowych partnerów.

Tegoroczne dochody od sponsorów przekroczyły rekordowe 10 mln €. Jak dotąd Valencia inkasuje 10,7 mln € za umowy z trzema firmami na koszulce. Pięć mln € pochodzi od Bwin, cztery mln od nowego producenta strojów, Pumy, a pozostała część od Sailun Tyre, z którą porozumienie zostało osiągnięte w ostatnich dniach i obejmuje reklamę na koszulce pierwszej drużyny i na głównym miejscu strojów zespołów młodzieżowych.

Valencia poszukuje teraz nowych zainteresowanych, którzy chcieliby umieścić logo swojej firmy na pozostałych wolnych miejscach – z tyłu koszulki oraz na spodenkach „Nietoperzy”. Dotychczas na tych drugich widniało logo Alfa Romeo, które nadal pozostaje w grze, nie wiadomo jednak jeszcze na jakich zasadach. Innym zainteresowanym ma być marka Jeep. Dział marketingu Los Ches, pod dowództwem Jorge Garcíi, ma nadzieję osiągnąć łączną kwotę 14 mln € z umów sponsorskich.

Dochody z reklam oraz wpływy z występów w Lidze Mistrzów pozwolą Valencii na ustabilizowanie budżetu. Przez dwa ostatnie lata wzrósł on o około 80 mln €, a w tym roku wyniesie 195 mln €.

Kategoria: Ogólne | Źródło: El Desmarque Valencia | PlazaDeportiva